Showing posts with label kasut nikah. Show all posts
Showing posts with label kasut nikah. Show all posts

4.11.2013

Kasut Nikah juga Kasut Opis

As Salam readers,

Kasut nikah aku x de la secantik & se'bling'2 macam bride2 yg lain..beli yang simple2 je yang plan lepas nikah boleh pakai untuk kepejabat..bukan ape, dah pernah dulu beli kasut bling2, heels bagai untuk dinner, alih2 tersadai je dekat rak kasut tu sebab tak sesuai nak pakai hari2..huhu

sebelum nie rasa macam x perlu nak ada kasut nikah since bernikah dekat rumah..tapi bila nak make up dekat butik kawen last2 minit p beli kasut..hehe..tapi mmg target nak warna putih..kunun2 nak nampak effect suci dari atas kebawah masa nikah..


lepas lebih 3 bulan guna, nampaknya kasut nie nak rosak dah..kasut nie jenis kasut wedges..yg kelakarnya yang part wedges tu macam semakin rendah..macam yang part wedges tu lembut sgt sampai boleh penyet..kirenya 1st time happen macam nie selama aku pernah pakai kasut wedges..nak kate kasut murah..x de la murah sgt..lebih dr 50 gak..

rasanya kasut nie jugak jadi kasut pengapit..tengok multi purpose kan..hehe..seingat aku nak cari kasut kaler putih ni bercinta jugak la time cari dekat times square dulu..rasenya kilang pon takut nak buat kasut putih nie bnyk2 sebab kaler nie senang comot kan..hehe