Showing posts with label customized blog. Show all posts
Showing posts with label customized blog. Show all posts

3.28.2013

Yey Header Baru!

As Salam,

Asyik tangguh2 nak buat header baru..akhirnya berjaya jugak hasilkan satu guna image editor online pixlr..hehe..bolehla kan..janji hado walaupun x de sehebat & secantik header orang lain..bila ada orang singgah blog nie tawu la yang tuan blog dah selamat melangsungkan perkahwinannya =)

walaupun dah ada dekat atas tu..mak tempek jugak dalam entry..baru berseri2 siket entry nie..


Sebenarnya banyak lagi nak cerita, nak review & kongsi dekat blog nie..tp tu la mood berblog aku nie x stabil..kadang2 meluap2 macam lahar gunung berapi..kadang2 macam hidup segan mati x mahu je..erm tapi in sya Allah x kan stop terus..akan update pelan2..untuk tatapan generasi b2b bajet yang lain & buat tatapan aku jugak di hari tua..

next review: veil nikah

p/s: album kawen dah dapat minggu lepas..tengah cari mood nak review siket2..

10.30.2012

It's Confirmed! Pink Masam for Resepsi!

As Salam readers,

Alhamdulillah..dah lama nak update /kemaskini blog nie..semalam baru berjaya..x de la kemaskini sangat tapi cukup la memudahkan readers semua menjelajah blog kawen aku yang biase2 nie..kalau perasan aku dah create page diy, checklist dengan eday aku dekat bahagian atas blog nie..so kalau ada masa sudi2 kan la jenguk page2 tu ye =)

ok balik cuti hari raya haji tu Alhamdulillah borang permohonan nikah dah hantar ke pejabat agama..Pejabat agama Taiping tu x de la proses laju2 macam dekat kl nie..sehari je dah siap dapat kebenaran nikah lelaki hari tu..insyaAllah tengah bulan 11 nie baru boleh dapatkan borang 17(nama borang ikut negeri) yang akan dihantar kembali kepada tok kadi..Tok imam/kadi nie cakap x payah risau sangat pesal date..insyaAllah ada je..if ramai sama date kena nikah beramai2 la..dah pasrah dh awal2 if x dapat nak nikah dekat rumah..yg penting nikah kan?hihi..Nanti dah setel semua sampai dah hantar borang 17 tu insyaAllah aku akan update entry full cerita tentang legal documents b2b perak nie k..

Lastly major changes happen tibe2..ktorang dah tukar mak andam/vendor butik pengantin!..mula2 niat hati nak survey harga mini pelamin..lepas tu akak yang entertain ktorang tu tros listingkan semua servis2 yang diorang boleh tawarkan untuk resepsi dekat dewan..full package termasuk alas meja, sarung kerusi semua tu..bila dah total up semua x sangka harganya ternyata jauh lebih murah & save dari vendor lama..lagipon aku dah berkenan dengan baju dekat kedai tu..so apa lagi..tros cancel dengan vendor lama..berlaku sedikit kerugian la dekat deposit yang dah bayar awal tahun hari tu..

Uihh ingat nak buat entry WW tadi..tengok2 tertaip panjang lebar plak..sebenarnya nak share kaler baju untuk resepsi nanti..siap dah test baju hari tu..tunang pon berkenan dengan baju tu..so aku tros on je la..kaler pink masam..kaler yang aku beriya suruh orang sekeliling yang bakal nak kawen pakai & pilih tema kaler nie..tengok2 akuyang tak terfikir untuk pilih kaler nie yang pakai..hihihi..


if nak gabung dengan biru..navy blue la cantik kn?


Thank you sudi baca =)