Showing posts with label Thank You Tag. Show all posts
Showing posts with label Thank You Tag. Show all posts

12.10.2013

Review Resepsi: Doorgift

As Salam readers,

hari nie nak review doorgift masa kenduri 231212 yang dah berlalu hampir setahun..huhu..kejap je masa berlalu..nak update nie pun ingat2 lupa apa yang ada dalam beg doogift tu..hihi..

Rasenya dalam doorgift orang dewasa dalam beg kertas pink biru tu ada cupcake & kerepek gunting..vip plak ada extra air mineral yang kecik2 tu dngn souvenir..sebelum nie ada cerita dekat sini pesal doogift tu..budak2 kecik plak macam biasa la ada jajan siket macam keropok tam2, gula2 & lain2..semua beli dekat kedai borong tepeng..

ceria kawan2 dapat doogift..

untuk decoration doorgift letak thank you tag yang aku deco sebelum nie..ada guna dekat bunga telor syaz@rozelt jugak!..hihi..yang kids punya guna cop, yang guna dekat sampul kad kawen..so multi purpose jugak la customize rubber stamp tu..x sia2 buat satu =)
tq tag print kaler & letak dekat doorgift untuk orang dewasa



cop dekat doorgift kids

Kerja2 packaging doogift adalah atas bantuan jiran2 & kawan2 yang datang dari jauh..lebih teharu kawan2 sudi tidur berhimpit dekat bilik pengantin malam sebelum majlis resepsi tu..hehe..tq2 semua..

12.12.2012

9 Hari Lagi: Kalendar Kenangan as Doorgift siap & dll Preps..

As Salam readers,


ye di hari date cantik 12.12.12 berbaki 9 hari sebelum date nikah..aku masih lagi dekat opis..x sabarnya nak balik kg untuk setelkan kerja kawen yang masih berbaki dekat rumah tu..hihi..Alhamdulillah semalam dah dapat doorgift kalendar kenangan untuk vvip..aku beli dari reemdoorgift..walaupun simple harap semua orang suka..hehe

barang kenangan buat saudaramara & sahabat handai yang sudi datang ke majlis kami!

Then hari nie dah hantar design thank you tag untuk suruh adeq aku printkan dekat kg..hehe..naseb baek adeq ada printer kaler sebab die ada bisness printing dekat kolej masa die belajar..just kena kelurkan duit untuk beli kertas je..tq2 dapat save sikit duit dekat sini..sekarang dalam proses nak buat penanda jalan..semua pattern dari bunting, tq tag, penanda jalan spesen je..senang org nak recognize kenduri aku nanti..

plan nak print atas kertas a4 biase je, gunting segiempat then stapler dekat bahagian atas kotak bertali doorgift.

last but not least hari nie dah contact vendor confirmkan nikah malam..die siap suggest aku make up awal dalam kul 6 petang untuk elak kelam kabut..masa tu aku maseh boleh solat so amik air solat awal2 la..harap2 leh tahan nak put2..hehe


p/s:  selagi ada kesempatan insyaAllah hari2 akan cuba update progress last2 minit aku..hihi..yang sudi bce entry nie teruskan berdoa dipermudahkan urusan kami.. insyaAllah

1.11.2012

Free download "Thank you" Tag Template

As Salam

lately x banyak progress yang boleh dibuat selain survey2 and verangan x habis2..hehe.. setiap hari, sebagai alternate buat kerja opis aku akan google website kawen, cari stuff2 untuk diy & macam2 lagik..

Semalam terjumpa satu page nie..menarik sebab ada bagi link untuk download free buat thank you tag.. design die x banyak..ada 8 je..tapi comel2 jugak..thank you tag nie banyak gunanya untuk majlis kawen kita nanti..boleh letak dekat door gift..kalau nak letak dekat kad pon boleh kot..hihi

Aku dah try & error satu pattern nie..dekat bawah nie la hasilnya..amacam comel kan? hihi..ok mane2 b2b yang plan nak design thank you sendiri boleh prgi ke link dekat bawah nie, download & customized sendiri thank you tag anda!